středa 6. března 2013

Háčkovaný polštářek



Háčkovaný polštářek, náhodou jsem ho objevila v sekáči, za 30,--Kč jsem ho tam nemohla nechat. Nyní už navoněný a naškrobený dělá radost.

Krásný den.Eva

10 komentářů:

  1. Evi,
    tak tenhle kup se opravdu povedl !
    Moc se mi líbí a ta cena , radost pohledět :-)
    Není nad ruční práce a sekáče ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, tomu sa povie kúpa. Keď si predstavím, koľko práce by dalo niečo také uháčkovať a v sekáči za 30. Paráda. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, nadherne...ja by som raz chcela navstivit ten tvoj sekac...ja na take nemam vobec stastie .)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný polštářek a pěkně pracný... Maru přeje krásný den ....

    OdpovědětVymazat
  5. Evka ako tak pozerám na tvoje výrobky, je jasné že by si to zmákla ľavou pravou, ale za tú cenu by ani ja prstom nepohla. Niekedy sa naozaj oplatí investovať čas strávený v sekáčoch.Pekný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, tak to byla povedená koupě :-) Polštářek je nádherný. Škoda ho tam nechat ;-) :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Husársky úlovok je prekrásny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Tomu říkám kauf!! Také bych ho tam nenechala, to je jasné!

    OdpovědětVymazat
  9. Evi skvělý kup!Polštářek je opravdu krásný!
    Hezké odpoledne.Věra

    OdpovědětVymazat